Arkadiusz Powierża
zastepca.burmistrza@zabki.pl
tel. sekretariat: 22 5109-702
fax. 22 5109-888
przyjęcia interesantów:
- wtorek w godzinach 14.00-16.00, po uprzednim umówieniu się
Zastępca Burmistrza przy wykonywaniu swych kompetencji i zadań działa w granicach
określonych zarządzeniami Burmistrza oraz imiennymi pełnomocnictwami i upoważnieniami udzielonymi przez Burmistrza.
Do zadań Zastępcy Burmistrza należy:
- wykonywanie zadań powierzonych przez Burmistrza;
- sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad powierzonymi komórkami organizacyjnymi Urzędu;
- wydawanie decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej, w zakresie upoważnień udzielonych przez Burmistrza;
- składanie oświadczeń woli w imieniu miasta Ząbki w zakresie udzielonych pełnomocnictw;
- przyjmowanie interesantów w sprawach skarg i wniosków;
- reprezentowanie Miasta Ząbki w czasie uroczystości i spotkań oficjalnych w zakresie uzgodnionym z Burmistrzem;
- udzielanie wywiadów i informacji dotyczących Miasta Ząbki w zakresie ustalonym przez Burmistrza;
- współdziałanie z Radą, Burmistrzem, Sekretarzem, Skarbnikiem, a także komórkami organizacyjnymi Urzędu nie podlegającymi nadzorowi Zastępcy Burmistrza.
Zastępca Burmistrza sprawuje bezpośredni nadzór nad działalnością:
- Referatu Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami,
- Referatu Funduszy Zewnętrznych i Rozwoju,
- Referatu Utrzymania Infrastruktury i Transportu Publicznego,
- Referatu Inwestycji,
- Biura Zamówień Publicznych,
- Biura Strefy Płatnego Parkowania,
- Biura Monitoringu Miejskiego.