Deklaracja dostępności Urzędu Miasta Ząbki
Urząd Miasta Ząbki zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Urzędu Miasta Ząbki.
- Data publikacji strony internetowej: 2015-06-21
 - Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2015-06-21
 
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
- - filmy nie posiadają napisów dla osób głuchych,
 - - zdjęcia nie posiadają opisu alternatywnego
 - - część plików nie jest dostępnych cyfrowo,
 
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia: 2020-09-23
 - Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2000-09-23
 
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Pobierz Raport z wynikami przeglądu dostępności.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Krzysztof Pieniak.
 - E-mail: krzysztof.pieniak@zabki.pl
 - Telefon: 225109728
 - Bogdan Kowalczyk.
 - E-mail: bogdan.kowalczyk@zabki.pl
 - Telefon: 225109733
 - Iwona Potęga.
 - E-mail: iwona.potega@zabki.pl
 - Telefon: 225109792
 
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
 - zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
 - wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
 
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
 - wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
 - wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
 
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Rzecznik Praw Obywatelskich
 - Adres: Aleja Solidarności"77, 00-090 Warszawa
 - E-mail: biurorzecznika@brpo.gov.pl
 - Telefon: 800 676 676
 
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Budynek:
Urzędu Miasta Ząbki ul. Wojska Polskiego 10, 05-091 Ząbki
	
Budynek
składający się z dwóch skrzydeł i łącznika, wielopoziomowy.
Parter+piętro w skrzydłach oraz dodatkowe piętro w
łączniku.
	
Zlokalizowanych jest 5 wejść – A,B,C,D, E.
Przy
wejściu głównym A, znajduje się dzwonek i winda dla osób
niepełnosprawnych ruchowo. Osoby niepełnosprawne ruchowo niebędące
w stanie samodzielnie dostać się na wyższe kondygnacje budynku są
obsługiwane w Biurze Obsługi Interesanta przez pracownika właściwej
komórki organizacyjnej Urzędu.
Na
poszczególnych piętrach budynku występują różnice poziomów.
	
Nad
wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo
osoby niewidome i słabowidzące. Wejście nie jest zabezpieczone
bramkami.
	
Budynek posiada toaletę dostosowaną do potrzeb osób
niepełnosprawnych ruchowo zlokalizowaną na  parterze budynku od
strony wejścia A.  Przed budynkiem urzędu wyznaczono 2 miejsca
parkingowe dla osób niepełnosprawnych. Do budynku i wszystkich
jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem
przewodnikiem.