Przejdź do górnego menu Przejdź do lewego menu Przejdź do treści Przejdź do danych teleadresowych Przejdź do podstrony deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności Urzędu Miasta Ząbki

Urząd Miasta Ząbki zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Urzędu Miasta Ząbki.

  • Data publikacji strony internetowej: 2015-06-21
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2015-06-21

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Treści niedostępne

  • - filmy nie posiadają napisów dla osób głuchych,
  • - zdjęcia nie posiadają opisu alternatywnego
  • - część plików nie jest dostępnych cyfrowo,

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

  • Deklarację sporządzono dnia: 2020-09-23
  • Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2000-09-23

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.

Pobierz Raport z wynikami przeglądu dostępności.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

  • Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Krzysztof Pieniak.
  • E-mail: krzysztof.pieniak@zabki.pl
  • Telefon: 225109728
  • Bogdan Kowalczyk.
  • E-mail: bogdan.kowalczyk@zabki.pl
  • Telefon: 225109733
  • Iwona Potęga.
  • E-mail: iwona.potega@zabki.pl
  • Telefon: 225109792

Każdy ma prawo:

  • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

Żądanie musi zawierać:

  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
  • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

Skargi i odwołania

Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:

  • Organ nadzorujący: Rzecznik Praw Obywatelskich
  • Adres: Aleja Solidarności"77, 00-090 Warszawa
  • E-mail: biurorzecznika@brpo.gov.pl
  • Telefon: 800 676 676

Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

Budynek: Urzędu Miasta Ząbki ul. Wojska Polskiego 10, 05-091 Ząbki
Budynek składający się z dwóch skrzydeł i łącznika, wielopoziomowy. Parter+piętro w skrzydłach oraz dodatkowe piętro w łączniku.
Zlokalizowanych jest 5 wejść – A,B,C,D, E.
Przy wejściu głównym A, znajduje się dzwonek i winda dla osób niepełnosprawnych ruchowo. Osoby niepełnosprawne ruchowo niebędące w stanie samodzielnie dostać się na wyższe kondygnacje budynku są obsługiwane w Biurze Obsługi Interesanta przez pracownika właściwej komórki organizacyjnej Urzędu.

Na poszczególnych piętrach budynku występują różnice poziomów.
Nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące. Wejście nie jest zabezpieczone bramkami.
Budynek posiada toaletę dostosowaną do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo zlokalizowaną na parterze budynku od strony wejścia A.  Przed budynkiem urzędu wyznaczono 2 miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych. Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.