04.02.2019
Mając na uwadze ochronę środowiska naturalnego oraz zdrowie mieszkańców, Burmistrz Miasta Ząbki informuje o możliwości zgłaszania przez osoby fizyczne (nieprowadzące działalności gospodarczej) zamiaru usunięcia wyrobów zawierających azbest.
Wnioski w tej sprawie można składać w Urzędzie Miasta Ząbki do dnia 20 kwietnia 2021 roku. Druki wniosków są dostępne w Urzędzie Miasta Ząbki (I piętro, pok. 14 i 15)
oraz na stronie internetowej www.zabki.pl w zakładce Gospodarka odpadami, Azbest.
Demontaż azbestowego pokrycia dachowego i/lub odbiór oraz jego utylizacja zostanie wykonana przez uprawnionego przedsiębiorcę, z którym miasto Ząbki zawrze stosowną umowę.
Przedsięwzięcie nie będzie obciążało dodatkowymi kosztami właścicieli nieruchomości, którzy później będą odpowiedzialni za ewentualne prace związane
z montażem nowego pokrycia dachowego.
autor
ul. Wojska Polskiego 10
05-091 Ząbki
tel. 22 5109-700 do 701 -Biuro Obsługi Interesanta
22 5109-702 - sekretariat Burmistrza
fax. 22 5109-888
e-mail: um@zabki.pl
Rachunek podstawowy
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
26 1030 1016 0000 0000 9290 1009 – opłaty za nieruchomości, opłaty lokalne i opłaty skarbowe, podatek od nieruchomości i od środków transportowych
Opłata za gospodarowanie odpadami – opata za śmieci
79 1030 1016 0000 0000 9290 1025
Strefa płatnego parkowania:
23 1030 1016 0000 0000 9290 1063
Wadia:
35 1030 1016 0000 0000 9290 1041
Udostępnianie danych osobowych:
82 1030 1016 0000 0000 9290 1068
Godziny otwarcia:
poniedziałek 10.00 - 18.00
wtorek-czwartek 8.00 - 16.00
piątek 7.00 - 15.00
Kasa Urzędu czynna:
poniedziałek 10:00 - 17:45, przerwa 14:50-15:50
wtorek-czwartek 8:00 - 15:00
piątek 7:00 - 14:00