Małgorzata Zyśk
sekretariat@zabki.pl
tel. sekretariat: 22 510 97 02
fax: 22 510 98 88
Przyjęcia interesantów:
- poniedziałek w godzinach 14.00-17.00, po uprzednim umówieniu się
Burmistrz jest zwierzchnikiem służbowym wszystkich pracowników Urzędu i kierowników innych jednostek organizacyjnych miasta Ząbki.
Burmistrz dokonuje czynności w sprawach z zakresu prawa pracy w stosunku do pracowników Urzędu, z zastrzeżeniem przepisów szczególnych.
Burmistrz zatrudnia i zwalnia kierowników jednostek organizacyjnych miasta Ząbki.
Do kompetencji Burmistrza należy w szczególności:
- organizowanie i kierowanie pracą Urzędu;
- sprawowanie nadzoru nad organizacją i funkcjonowaniem Urzędu;
- wykonywanie uprawnień zwierzchnika służbowego w stosunku do kierowników jednostek organizacyjnych Miasta i pracowników;
- reprezentowanie Miasta na zewnątrz;
- nadzorowanie gospodarki finansowej Miasta, ogłaszanie uchwały budżetowej i sprawozdania z jej wykonania;
- wydawanie decyzji w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej;
- przedkładanie Wojewodzie i Regionalnej Izbie Obrachunkowej uchwał podejmowanych przez Radę;
- przyjmowanie interesantów w sprawie skarg i wniosków;
- udzielanie odpowiedzi na zapytania i interpelacje radnych;
- wykonywanie innych zadań przewidzianych w przepisach należących do kompetencji Burmistrza;
- kierowanie wykonywaniem zadań obronnych;
- kierowanie wykonywaniem zadań z zakresu reagowania kryzysowego;
- realizacja zadania wynikających z funkcji „szefa Obrony Cywilnej Miasta”.
Burmistrz sprawuje bezpośredni nadzór nad działalnością:
- Urzędu Stanu Cywilnego,
- Referatu Kadrowo-Płacowego,
- Referatu Zagospodarowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska,
- Stanowiska ds. Obrony Cywilnej i Informacji Niejawnych,
- Stanowiska ds. BHP,
- Sekretariatu Burmistrza,
- Audytora Wewnętrznego,
- Inspektora Ochrony Danych Osobowych,
- Zespołu Informatyki.
- Biuro Promocji, Kultury, Sportu i Zdrowia.