Szanowni Mieszkańcy,
postanowieniem z dnia 19 lutego 2014 r. Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej zarządził na dzień 25 maja 2014 r. wybory posłów do Parlamentu Europejskiejego.
Poniżej przekazuję Państwu informacje o upływie terminów związanych z uprawnieniami wyborców niepełnosprawnych w wyborach do Parlamentu Europejskiego:
1. W dniu 5 maja 2014 r. upływa termin zgłoszenia zamiaru głosowania korespondencyjnego.
2. W dniu 12 maja 2014 r. upływa termin złożenia wniosku o dopisanie do spisu wyborców w obwodzie głosowania właściwym dla lokalu przystosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych.
3. W dniu 12 maja 2014 r. upływa termin zgłoszenia zamiaru głosowania przy użyciu nakładki sporządzonej w alfabecie Braille’a.
4. W dniu 15 maja 2014 r. upływa termin złożenia wniosku o sporządzenia aktu pełnomocnictwa.
5. W dniu 15 maja 2014 r. upływa termin złożenia wójtowi oświadczenia o cofnięciu pełnomocnictwa. Po upływie tego terminu oświadczenie takie można złożyć obwodowej komisji wyborczej w dniu głosowania tj. 25 maja 2014 r. podwarunkiem, że pełnomocnik jeszcze nie oddał głosu.
Czynności, o których mowa powyżej mogą być dokonywane w godzinach pracy Urzędu Miasta Ząbki – poniedziałki w godz. 10.00-18.00, wtorki, środy i czwartki w godz. 8.00-16.00 oraz w piątki w godz. 7.00-15.00 w Referacie Spraw Obywatelskich, pok. nr 8.
Jednocześnie informuję, że Informacja Państwowej Komisji Wyborczej o uprawnieniach wyborców niepełnosprawnych zamieszczona została w zakładce '"Wybory do Parlamentu Europejskiego 2014" Biuletynu Informacji Publicznej Miasta Ząbki (http://bip.zabki.pl/). Z powyższą informacją, sporządzoną w wersji papierowej, w alfabecie Braile'a można zapoznać się w Urzędzie Miasta Ząbki, w Referacie Organizacyjno-Administracyjnym, pok. nr 9A.