21 stycznia 2013 roku w Hotelu Courtyard w Warszawie odbyła się konferencja poświęcona "IT w Administracji". Celem spotkania było przedstawienie najnowszych tendencji związanych z informatyzacją polskich urzędów i instytucji administracji publicznej.
Do udziału zaproszono wybitnych specjalistów w tej dziedzinie . Wśród prelegentów znalazł się burmistrz miasta Ząbki Robert Perkowski, który przedstawił temat "System zarządzania obiegiem informacji i dokumentów".
Konferencja skierowana była do szerokiego kręgu odbiorców wykorzystujących technologie informatyczne w polskich urzędach i instytucjach publicznych: przedstawicieli władz gmin, powiatów i województw (prezydentów miast, burmistrzów, naczelników, wójtów), kierowników i dyrektorów działów w jednostkach samorządowych i urzędach centralnych, specjalistów – pracowników administracji państwowej
- osób odpowiedzialnych za selekcję oraz zakup nowych produktów i technologii; projektowanie, budowę i rozwój systemów informatycznych w urzędach i instytucjach publicznych: szefów departamentów informatyki, kierowników projektów, członków grup projektowych i administratorów systemów. Coraz bardziej unowocześnione technologie wkraczają na płaszczyzny naszego życia społecznego. Niezbędny zatem staje się monitoring nowych systemów informatycznych i wiedza w tej dziedzinie.
Joanna Wysocka