Burmistrz Miasta Ząbki informuje
o możliwości uczestnictwa w konkursie sprzedaży pojazdów usuniętych z dróg publicznych z terenu Miasta Ząbki i przejętych na własność Miasta, nienadających się do użytkowania
Poniżej informacje dotyczące sprzedawanych pojazdów:
1.pojazd marki Opel Insignia o nr VIN: W0LGT5EE6B1196805 (w załączeniu: ekspertyza wykonana przez uprawnionych rzeczoznawców samochodowych z opisem zawierającym oszacowanie wartości rynkowej pojazdu),
2.pojazd marki Ford Focus o nr VIN: WF0AXXGCDA2L76633 (w załączeniu: ekspertyza wykonana przez uprawnionych rzeczoznawców samochodowych z opisem zawierającym oszacowanie wartości rynkowej pojazdu).
3.pojazd marki Opel Astra o nr VIN: W0L0TGF35X2082896 (w załączeniu: ekspertyza wykonana przez uprawnionych rzeczoznawców samochodowych z opisem zawierającym oszacowanie wartości rynkowej pojazdu).
Komplet dokumentów niezbędnych do udziału w Konkursie należy złożyć do dnia 18.12.2025 r. na formularzu stanowiącym załącznik do ogłoszenia. Wyniki Konkursu zostaną ogłoszone w dniu 19.12.2025 r. Zasady konkursu określa regulamin (link w załączeniu). Istnieje możliwość oględzin pojazdów w każdą środę w godz. 10:00 – 16:00.
Szczegółowe informacje odnośnie sprzedawanych pojazdów można uzyskać w Biurze Gospodarki Odpadami Urzędu Miasta Ząbki (pok. 44) przy ul. Wojska Polskiego 10, bądź pod nr tel: 694 174 414 w godzinach pracy urzędu.
Regulamin, formularz zgłoszeniowy oraz inne konieczne dokumenty znajdziesz na stronie: https://bip.zabki.pl/burmistrz-miasta-zabki-inform...