Przejdź do górnego menu Przejdź do lewego menu Przejdź do treści Przejdź do danych teleadresowych Przejdź do podstrony deklaracja dostępności

Ważna informacja dla wnioskodawców Programu Czyste Powietrze!

Program Czyste Powietrze wymaga sporządzenia audytu energetycznego budynku przed złożeniem wniosku o dofinansowanie. Przed zleceniem wykonania takiego audytu, należy sprawdzić czy wykonawca figuruje w wykazie Audytorów Energetycznych PEEE. Można to sprawdzić samodzielnie na stronie:

https://rejestrcheb.mrit.gov.pl/rejestr-uprawnionych<https://rejestrcheb.mrit.gov.pl/rejestr-uprawnionych>

lub w Punkcie doradczym Czystego Powietrza w Urzędzie Gminy.


Zdarzają się przypadki sporządzania audytów energetycznych przez osoby, które nie mają uprawnień do sporządzania podsumowania audytu, które jest niezbędne do wnioskowania o dotację.