Przejdź do górnego menu Przejdź do lewego menu Przejdź do treści Przejdź do danych teleadresowych Przejdź do podstrony deklaracja dostępności

Praca dla Inspektora lub Głównego Specjalisty w Referacie Oświaty i Polityki Społecznej

Trwa nabór na stanowisko Inspektora lub Głównego Specjalisty w Referacie Oświaty i Polityki Społecznej w Urzędzie Miasta Ząbki.

I. Wymagania niezbędne:

1.spełnienie wymagań określonych w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530),

2.wykształcenie wyższe, preferowane: administracyjne, ekonomiczne, prawo, zarządzanie, zarządzanie oświatą, pedagogika,

3.umiejętność obsługi komputera, obsługa urządzeń biurowych,

4.dobra znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, Kodeks postępowania administracyjnego, o systemie oświaty, o finansowaniu zadań oświatowych, prawo oświatowe, Karta Nauczyciela, Prawo zamówień publicznych,

5.min. 1 rok stażu pracy w administracji – inspektor, 2 lata – główny specjalista.

II. Wymagania dodatkowe:

bezkonfliktowość; odporność na stres; łatwość nawiązywania kontaktów; panowanie nad emocjami; dokładność; solidność; cierpliwość; punktualność; umiejętność pracy pod presją czasu; umiejętność pracy w zespole: współpraca z innymi pracownikami; dzielenie się wiedzą oraz informacjami; grzeczność i uprzejmość; otwarty stosunek do klienta; umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny, zwięzły.

III. Zakres wykonywanych zadań:

1.koordynacja, doradztwo i nadzór nad przygotowaniem arkuszy organizacyjnych szkół i przedszkoli w zakresie przypisanych jednostek do nadzoru;

2.przygotowywanie stosownej dokumentacji związanej z awansem zawodowym nauczycieli;

3.organizowanie dowozu uczniów niepełnosprawnych do szkół i przedszkoli;

4.realizacja zadań związanych z otrzymaniem dotacji celowej przeznaczonej na darmowe podręczniki szkolne oraz innego wsparcia finansowego w zakresie podręczników;

5.sporządzanie rozliczeń dotacji wypłaconej z budżetu Miasta Ząbki na wychowanków niepublicznych placówek wychowania przedszkolnego zamieszkałych na terenie innych gmin;

6.kontrola spełniania obowiązku nauki i obowiązku szkolnego;

7.wprowadzanie danych do Systemu Informacji Oświatowej, w zakresie realizowanych zadań. Nadzór nad Systemem Informacji Oświatowej;

8.składanie wniosków i rozliczanie dodatkowych środków pozyskanych w ramach programów rządowych i innych z zakresu wykonywanych zadań;

9.sporządzanie należnych sprawozdań, decyzji administracyjnych, analiz oraz informacji w zakresie realizowanych spraw. Nadzór nad realizacją przypisanego planu finansowego wynikającego z przypisanych zadań;

10.archiwizowanie dokumentów w zakresie realizowanych spraw;

11.opracowywanie wzorów umów w zakresie realizowanych spraw;

12.przygotowanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego;

13.opracowywanie projektów uchwał Rady Miasta i Zarządzeń Burmistrza w zakresie realizowanych spraw.

IV. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

1.praca w warunkach biurowych związana z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych,

2.stanowisko objęte naborem znajduje się w pomieszczeniu na I piętrze budynek bez windy dla osób niepełnosprawnych.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Ząbki, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

V. Wnioski kandydatów przystępujących do konkursu powinny zawierać:

1.informacje, o których mowa w art. 22(1) § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 1465 ze zm.) zawarte w kwestionariuszu dla osób ubiegających się o zatrudnienie (załącznik nr 1),

2.kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje zawodowe,

3.kopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia,

4.oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach – jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO,

5.oświadczenie, że kandydat nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne i umyślne przestępstwo skarbowe,

6.oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.

Oświadczenie, o którym mowa w punkcie 4, dotyczące zgody na przetwarzanie danych osobowych, może być sformułowane w następujący sposób:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach - wymagane jeśli przekazane dane obejmują szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.

Cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

......................................

Podpis kandydata do pracy

Ogłaszający konkurs zastrzega sobie prawo do zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną tylko wybranych kandydatów.

VI. Dokumenty należy składać osobiście w zamkniętych kopertach w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miasta Ząbki, przesłać pocztą (decyduje data wpływu) z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „nabór na stanowisko inspektora lub głównego specjalisty w Referacie Oświaty i Polityki Społecznej w Urzędzie Miasta Ząbkilub przesłać za pośrednictwem ePUAP (elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej) w terminie do dnia 25 kwietnia 2024 r.

Informacja o wyniku naboru będzie zamieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Ząbki www.bip.zabki.pl - „oferty pracy” oraz na tablicy informacyjnej Urzędu przy ul. Wojska Polskiego 10 w Ząbkach.

Zgłoszenia kandydatów złożone po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu lub bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą brane pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.

Złożonych dokumentów Urząd Miasta Ząbki nie zwraca, oferty niewykorzystane w procesie rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone.


Więcej: https://bip.zabki.pl/burmistrz-miasta-zabki-oglasz...